Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Mail from Crete ..

Tο mail μου ήρθε το πρωί ... ο Kωστής είναι φίλος από κρήτη και μετά είναι να μην σου ανεβεί η διάθεση... είναι και παρασκευή... είναι και η συναυλία των Buena Vista social Club το βραδυ . αχ τι ωραία που είναι η ζωή ... sometimes

Σ' έπαιρνα τηλέφωνο το πρωί (πρωί για σένα δηλαδή τον ιδιωτικό υπάλληλο) όχι για να σου πω καλημέρα αλλά για να σου ζητήσω μια πολύ μεγάλη (με το συμπάθιο) χάρη...
Θέλω να μου βρεις -αν κυκλοφορούν- μια μινιατούρα αγελάδα απ' το cowparade! Την θέλω απεγνωσμένα! Είναι must!!!!
Σ' αυτό το σημείο θέλω να σου υπενθυμίσω μερικά πράγματα:
1. Σου ξαναζήτησα χάρη να με βοηθήσεις να σβήσω τα χνάρια μου απ' το internet, μου πες θα με βοηθήσεις, και με γραψες στα παλαιότερα των υποδημάτων σου. Είσαι τυχερός που σου δίνω μια δεύτερη ευκαιρία να μου αποδείξεις την φιλία και την πίστη σου.
2. Είμαι φιλότεχνος όσο δεν παίρνει. Μπορεί για σένα ο Μποτερό να ήταν μια αποκάλυψη αλλά εγώ τον παρακολουθώ χρόνια. Δεν μπορεί το κάθε καρακατσουλιό από τον Αγιο Ισίδωρο να έχει πρόσβαση στα σύγχρονα εικαστικά δρώμενα και εγώ να βράζω στο ζουμί μου. Κατάλαβες, αλητήριε? Teddy-boy! Είναι μια κοσμική αδικία που είναι στο χέρι σου να επανορθώσεις.
3.Εναλλακτικά, αν δεν μου βρεις την αγελάδα αλλά δεν θες να επιβαρύνεις το κάρμα σου (όχι άλλο...) θα πας στο IKEA και θα μου επιπλώσεις όλο το καινούργιο σπίτι. Τα έξοδα αποστολής δικά σου. Δεν θα πληρώνω εγώ την απόφαση μιας κοντής μελαχροινής Σουηδέζας συμβούλου επιχειρήσεων να μην επεκταθεί το επιπλάδικο σ' όλη την Ελλάδα.
4. Ξέρω τον μπαμπά σου, θα βρεις τον μπελά σου.
Οι μέρες της αφθονίας σου είναι μετρημένες.
Βρες την αγελάδα, αλλιώς βρες βαπόρο να φύγεις.
Αν δεν κάνεις οτι σου λέμε, θα την πληρώσει το χρυσόψαρο.

0 Responses to “Mail from Crete ..”

Post a Comment

Search



XML