Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


The Raconteurs update v.2

Καλημέρα λοιπόν,
Λοιπόν ok χτες ήρθε στον σκληρό μου δίσκο το νέο album από τους Raconteurs το Broken Boy Soldiers .Θυμάστε που σας είχα δώσει και το site τους όπου μου θυμίζει εποχές του πολύ αγαπημένου μου Spectrum ? If not check it again here.
Καλά ok παιδιά μπορώ να πω πως αυτό το cdaki μπορώ να το χαρακτηρίσω ως ένα από τα καλύτερα του 2006 αντάξιο με το νέο album των Yeah Yeah Yeahs . Η παρέα του White πάλι κατάφερε να κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά . Καλά ναι ξέρω ότι πολύ από εσάς δεν πολυσυμπαθείτε τον White μετά από το Hype που είχε με το Elephant μαζί με την Meg ως project τον White Stripes και ok την αποτυχημένη συναυλία πέρσι το καλοκαίρι όπου πραγματικά και εγώ απογοητευτικά. Αυτά βεβαια τα γεγονότα δεν αντιτίθονται στο γεγονός ότι Ο White είναι ένας άξιος μουσικός με φοβερα ακούσματα και φοβερες μουσικές τεχνικές που πολλοί θα ζήλευαν .

Τελοσπάντων , το cd τους θα βγει live την επομενη εβδομάδα και θα είναι ένα από τα αυθεντικά cdakia που θα ήθελα στην συλλογή μου και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα

Aν θέλετε και έχετε γρηγορη γραμμούλα μπορείτε να δείτε live τους από NY εδώ.

0 Responses to “The Raconteurs update v.2”

Post a Comment

Search



XML