Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Dark Days are back .

καλημέρα καλή εβδομάδα!!!!

έχω πει σε όλους ότι όταν ο καιρός είναι σε κατάσταση είδα Aλμοδοβάρ και πήρα και 10 prozac μαζί - με επηρεάζει παρα πολύ ....... δεν ξέρω ρε γαμώτο αυτός ο λόγος ίσως να ήταν και ένας από αυτούς που με έκαναν να γυρίσω στα πάτρια εδάφη και να περνώ το super μισθό τις πεινας στο super γραφειακί μου . Θυμάμαι πρωινά όπου ο ήλιος δεν φαινότανε και εσύ με το αδιάβροχο και το αντιανεμικό ( ακόμα το έχω .... και έχω ταξιδέψει μαζί του σε όλα τα μέρη στο UK ) να θες να πας lecture. τελοσπάντων πολύ με επηρεάζει ο καιρός και εσωτερικά μπορώ να πω. γίνομαι κατσούφης , σκέφτομαι πάντοτε αρνητικά και γαμώτο μεταφέρω κακή ενέργεια στους γύρω μου για αυτό συνήθως κάθομαι και κλείνομαι στο σπιτάκι μου χωρίς να ενοχλώ κανέναν ακόμα και στο κινητό ( ok sms έστειλα ... ) .

κατά τα αλλα πέρασε το τριήμερο . ok δεν μπορώ να πω δεν πέρασα και τόσο χαλια .. είχε Γενέθλια η E ( Χρονια Πολλά Και από εδώ Δεσποινίς ..... ) . πήγαμε ήπιαμε τα κρασάκια μας και γυρίσαμε . βασικά με τι E όπου και να πάω καλά περνάω ....τελοσπάντων....στο σπίτι κατεβαίνει όλο το discography από Sonic youth και από Pixies. Καλά είχα μια πώρωση πάντοτε με αυτά τα groups αλλα δεν ξέρω με την μαυρίλα του weekend μου βγήκε καλύτερα.το να ακούς το debaser full στο δυάρι σου είναι full εκτονωτικό και το προτείνω σε όλους/es .

a είχα και ανοιχτό το msn μου στην δεσποινίς από London . συζητήσεις περί ανεμων και υδάτων για 5 ώρες τουλάχιστον .......άντε καλο ταξίδι τις εύχομαι εκεί στο italy ( είναι Glam μπαλαρίνα τις το έχω πει ... ) και καλά να περάσει ... και από τα δικά σου δεσποινίς .....πάμε για δουλειά ..... καλή εβδομάδα σε όλους ξανά ...

0 Responses to “Dark Days are back .”

Post a Comment

Search



XML