Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Geek-end

Kαλημέρα καλή εβδομάδα!!!
Aυτό το weekend ehm αποφάσισα να βάλω linux. τι το ήθελα ρε γαμώτο. ε σκέφτηκα έχω έναν παλιό hd 40gb να το στήσω εκεί πάνω να τελειώνει αυτή η ιστορία . Έλα όμως που μου έμεινε το ide καλώδιο στο χέρι και ήτανε και και σάββατο απόγευμα που να βρείς SATA καλώδιο ρε "πουστιμ" . e και το αφίσα έτσι όπως είναι και έφυγα από το σπίτι .
so we were disco-nnected this weekend despinis . άσε ένιωθα μισος σαν κάτι να μου λείπει να μην μπορώ να checkarw τα email μου ...
ehm έχω κάποιου είδους addiction στο Net το ομολογώ δεσποινίς . βγάλε μου την καρδια αλλα όχιι μην μου το stereissss plzzz ... δεν λέω ήπια και τα κρασιά μου στην super βεράντα του σταμάτη . μου φαίνεται έχω κάνει post με pic από το παράθυρο του ( e αν είστε λίγο active αναγνώστες θα το βρείτε μην τα περίμενε και όλα έτοιμα ) . καλά ρε σi ποπο θα πάω να στήσω εκεί μια σκηνή .ρε si τι θεα είναι αυτή .... και next weekend θα είμαι εκεί μάλλον . Δεν λέω ωραία τα πέρασα με το ανά-λογικό weekend αλλα ok σήμερα πάω να πάρω το καλώδιο γιατί .....άσε που έχω άγχος αν χάθηκαν τίποτα αρχεία και τρέχουμε .....
αυτά ξέρω γω ....a δεν ξέρω αν πήρατε τους fathers σας telephone τώρα το weekend ... ήτανε η γιορτή του πατέρα.. το θυμηθήκατε ?E E?E?E?E?E? ehm να σας πω την αλήθεια και εγώ από τα κυριακάτικα έντυπα το έμαθα. πολύ active ο κυριακάτικος τύπος....δεν το περίμενα δεσποινίς.

2 Responses to “Geek-end”

  1. # Anonymous Anonymous

    Aυτό το επαναλαμβανόμενο δεσποινίς που συνόδευε τις προτάσεις του κειμένου μου άρεσε πολύ. Εμπνευσμένο!  

  2. # Anonymous Anonymous

    @ladychill thnks gia mia akoma fora . egw to exw dilwsei pos eisai mia kauti parousia stin eliniki blogosfaira :) xixixi  

Post a Comment

Search



XML