Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Η προσέγγιση της οδοντόκρεμας.

Καλά ok ένα από τα προβλήματα τις καθημερινότητας μου είναι σαφώς η οδοντόκρεμα. ξέρω ξέρω . υπάρχουν εικαστικές μπαλαρίνες που σιχαίνονται την ρουτίνα και την συνεχής επανάληψη ενεργειών αλλα ok τι να κάνουμε τώρα έτσι είναι η ζωή. Λοιπόν τώρα ας γυρίσουμε στο πρόβλημα μου . Η οδοντόκρεμα λοιπόν είναι ένα καθημερινό εργαλείο που χρησιμοποιείται από εμενα με συχνότητα μέρας.. Λοιπόν όταν ένα εργαλείο δεν λειτουργεί καλά η δεν χρησιμοποιείται σωστά τότε ok δημιουργούνται περαιτέρω προβλήματα σχετικά με την σχετιζόμενη εργασία.
Όταν λοιπόν πας πρωί πρωί να βουρτσίσεις τα δόντια σου και ξαφνικά η οδοντόκρεμα σου δεν ανταποκρίνεται στις εντολές που τις δίνεις, τι κανεις? . Τώρα θα μου πεις , γιατί δεν έχεις προνοήσει από νωρίς για να μην φτάσεις σε αυτό το επίπεδο . E δεν μπορώ δεσποινίς να τα σκέφτομαι όλα .....Τελοσπάντων .
Το πρόβλημα ήτανε πως το καπάκι τις οδοντόκρεμας είχε φρακάρει από το περιεχόμενο αλλα σαφώς πιο σκληρό τώρα .Ehm τώρα πρωί πρωί να μην έχω ρίξει καθόλου νερό στο πρόσωπο μου και αυτό το εμπόδιο μου τροποποιεί τελείως το πρόγραμμα καθημερινής πρωινής φροντίδας pre-procedure από το ταξίδι προς την δουλειά .Και όλος ο κόσμος μου καταστρέφεται και όλα πρέπει να γίνουν με διαφορετική σειρά και χάνω χρόνο να ρε-organise τον χρόνο μου ξανά από την αρχή. Βεβαια ok το πρόβλημα λύθηκε σαφώς όχι με την επεξεργασία του ιδιου του αντικειμενου αλλα από την πολύ απλή διαγραφή του ιδιου του process ( Πρωινό Βούρτσισμα δοντιών) τώρα σαφώς θα με πεις τεμπέλη και ελληνάρα δεσποινίς αλλα ήτανε η πιο γρηγορη λύση που σκέφτηκα. από αύριο πάντως υπόσχομαι πως το πρόβλημα θα έχει λυθεί .

3 Responses to “Η προσέγγιση της οδοντόκρεμας.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Υπάρχει και η λύση του Γόρδιου δεσμού, με το ψαλίδι κόβεις την οδοντόπαστα και ωραιότατα πλένεις τα δόντια σου :-)  

  2. # Anonymous Anonymous

    δουλειά δεν είχε ο διάολος...έγραφε whitty postακια!  

  3. # Anonymous Anonymous

    @marina Pantote to ginaikeio mialo einai pio praktiko ....


    @kokr vre vre vre san ta xionia ...ta pikroxola sxolia sas den me apotharinoun omos kirie mou xixixixix  

Post a Comment

Search



XML