Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Ο Κάφκα σίγουρα έπαιζε Tetris Mικρός.

Τελειωσα και την "Δίκη" του Κάφκα χτες το βραδυ . ok να σου πω κάτι δεσποινίς δεν είμαι και τόσο πωρωμένος με τέτοιους συγγραφείς προτιμώ πιο function καταστάσεις αλλα ήμουνα περίεργος για την περίπτωση του. Ok ο τύπος είναι πολύ περιγραφικός αλλα πολύ πεσιμιστής βρε παιδί μου. Πολύ dark καταστάσεις δυσκολεύτηκα να σου πω την αλήθεια δεσποινίς σε κάποια σημεία αλλα ok .Στο τέλος διάβασα και την βιογραφία του τύπου . Είχε πει στον φίλο του να κάψει όλα τα βιβλία του και όλες τις σημειώσεις του . Δεν ήθελε κανεις να διαβάσει αυτά που είχε γράψει .άσε που δεν χαρακτήριζε τον εαυτό του συγγραφέα.Φαντάζομαι οι βιβλιοφάγοι τις παρέας θα τα ξέρουν αυτά . Απλός ook τώρα πάμε για αλλα . Να σου πω την αλήθεια δεσποινίς θέλω να διαβάσω την μεταμόρφωση αλλα ok ήθελα μια πιο light κατάσταση για αρχή για να καταλάβω περίπου σε τι paths κινείται ο τυπάκος και μετά να αρχίσω αυτό το βιβλίο.
Καλά βεβαια θα πρέπει να θεωρούμε ήρωας γιατί κατάφερα να το τελειώσω σε περίοδο που έχω φιλοξενούμενος στο σπίτι μου . Άσε η κατάσταση δεσποινίς είναι επίπονη αφού νιώθω εγώ φιλοξενούμενος στο ίδιο μου το σπίτι . αλλα ok είναι φίλοι μου και αγαπητοί άρα ok άξιζε ο κόπος. βεβαια στο γραφείο κάθε μέρα έρχομαι κομμάτια με κάτι μαύρους κύκλους κάτω από τα ματια αλλα ok .Σήμερα τα παιδιά φεύγουν .Δεν ξέρω αν θέλω να φύγουν γιατί παρόλη την αναστάτωση που μου προκάλεσαν στον ατομικό προγραμματισμό τις καθημερινής μου ζωής είχα κάποιου είδους παρέα . Τελοσπάντων .. .. Μεταμόρφωση σου λέει μετά... εγώ θα το έλεγα κακό αναλογικό προγραμματισμό ...χιχιχί

7 Responses to “Ο Κάφκα σίγουρα έπαιζε Tetris Mικρός.”

  1. # Anonymous Anonymous

    12?  

  2. # Anonymous Anonymous

    @tyxod : e?  

  3. # Anonymous Anonymous

    Καλά μου έφτιαξες την μέρα με το κείμενο!
    Κάφκα με φιλοξενούμενους, ξενύχτια και τσακισμένα πρωινά...οκ, είσαι σε πολύ καλό δρόμο! Περιμένω κι άλλα κείμενα με βιβλιοκριτικές πασπαλισμένες με θραύσματα ζωής...Καλημέρες :=)  

  4. # Anonymous Anonymous

    @ladychill
    kalimera-kalispera. xixix tha prospathisw despinis an kai den eimai poli tou vivliou. alla an perasei kati apo ta matakia mou tha sas to pw .  

  5. # Anonymous Anonymous

    διάβασες κ το 'στην αποικία των καταδίκων';  

  6. # Anonymous Anonymous

    @kolk
    oxi akoma ... e xekinisa tora ton pirgo...alla ok mou fenete tha pernw kai 4 prozak mazi oeo !!!  

  7. # Anonymous Anonymous

    μην πεις πάντως ότι δεν σε προειδοποίησε κανείς
    είναι το πιο πεσσιμιστικό διήγημα που έχει γραφτεί ποτε! Ανατριχιάζω κ μόνο που το σκέφτομαι...

    Τα 4 prozak δεν πιάνουν μία μετά από αυτό.  

Post a Comment

Search



XML