Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Ζητω ο παλιμπαιδισμός ....Ζητωωωωω!!!

Σας βαρέθηκα. Είμαι 16 εσείς πόσο είστε δεσποινίς?.
Δηλαδή δεν κατάλαβα εγώ φταίω που δεν μεγαλώνω. Ο πασχάλης δεν ήτανε ο πατέρας μου αλλα ok σας βαρέθηκα να μεγαλώνετε. Να ψάχνετε δουλειές , να βρίσκετε δουλειές , να βγάζετε κάποια χρήματα που ουσιαστικά σας μεγαλώνουν και άλλο. Καθίστε λοιπόν μεγαλώστε , να πάρετε την σύνταξη σας να ησυχάσουμε και εμείς. Δηλαδή ok ,ευτυχώς δεν μεγαλώνουμε όλοι με τον ίδιο ρυθμό έχω βρει και άλλους που μεγαλώνουν με ρυθμούς τύπου 7 χρονια ανά έτος. Μια χαρά. Το θέμα είναι ότι δεν βρισκόμαστε γιατί εγώ ρε γαμώτο πρέπει να δουλέψω για να ζήσω. Έχουμε άλλα ωράρια αλλά βρισκόμαστε τα βράδια παρασκευών και κάνουμε ότι μπορούμε για να μην ξεχάσουμε ότι είμαστε μόνο 16.
Καθόμουνα και αναρωτιόμουνα. Δηλαδή ρε φίλε είσαι τόσο άπληστος θέλεις να μεγαλώσεις και άλλο.Δεν σου φτάνει το μεγάλο αυτοκίνητο σου , θέλεις τον μεγάλο τίτλο σου για υπογραφή στα email σου, θέλεις μεγάλους για παρέα και μεγάλα κεφάλια δίπλα σου. Η χωρα πιστεύω έχει γεμίσει από συνταξιούχους ετών 30. για αυτό ο Aλογοσκούφης δεν τα βρίσκει με την Ευρώπη ρε . αν εσύ δεσποινίς , είσαι τώρα 25 και κάθεσαι και σκέφτεσαι ότι θες καριέρα λεφτά αυτοκίνητα έχεις πάρει ήδη σύνταξη. Να το πρόβλημα κύριε υπουργέ μας έχει γεμίσει η χωρα συνταξιούχους ετών 30 κάντε κάτι λοιπόν
. Εγώ ξέρεις τι θέλω δεσποινίς. Θέλω να τρέχω ξανά σε γκαζόν ξυπόλητος , θέλω να πάω ξανά στην θάλασσα και να πάθω ηλίαση. Θέλω να μου μιλάνε σε meetings και εγώ να ακούω ξανά για 5 φορα στα headphones μου το Alive τον Pearl Jam. Θέλω να κάνω κοπανα από το υποτιθέμενο πρώτο ραντεβού..Θέλω να γυρίζω σπίτι και να μην καίνε τα ματια μου από το καυσαέριο και τις γκρίνιες. Θέλω να γκρινιάζω μονο για τα παπούτσια μου, θέλω να κυκλοφορώ ξανά με λιτά κορδόνια όπως τότε στην έκτη . θέλω να χορεύω , θέλω να χορεύει και αυτή μαζί μου. Θέλω να μπορώ να τις πω αυτά που σκέφτομαι . μα που είναι ….. φυσικά στο κρεβάτι της και κοιμάται γιατί το πρωί δουλεύει ...
Βαρέθηκα ,να βλέπω όλους τους φίλους μου να μεγαλώνουν και εγώ να μένω εκεί στάσιμος. ’ντε λοιπόν μεγαλώστε να μεγαλώσω και εγώ …ηρθε η ωρα μου...

Ps :Σαλατα τα εχουμε κανει δεσποινις... αυτην την εφαγα προχτες χιιχιχχιιχιχ

5 Responses to “Ζητω ο παλιμπαιδισμός ....Ζητωωωωω!!!”

  1. # Anonymous Anonymous

    iparxi gia ola lisi. http://www.pixyland.org/

    to sindromo tou peter pan legetai.....  

  2. # Anonymous Anonymous

    alla gia na sovareftoume tora, afto pou niothis, to niothi kai to 99 tois ekato tou anthropinou plithismou......to niotho kai ego. px sta late 20s :) perimenoun apo mena na siberiferomai me enan tropo pou
    den mou pai katholou. alla kathisa kai skeftika oti telika den einai kai lisi i tasis figis stin paidiki mou ilikia.
    ....px irtha edo epidi eixa tasi figis.to elisa to provlima? oxi. ego tha po kati pou mou exi mini, kai me allazi: oti telika i eleftheria vriskete mesa mas. as eisai kai mexri ta aftia busy logo doulias,
    ama eisai ok, panta tha vriskis to xrono na perpatas ksipolitos sto grasidi....  

  3. # Anonymous Anonymous

    The story of my life… πάντως με περνάς 11 ολόκληρα χρόνια γιατί εγώ δηλώνω 5! Πέρα πάντως από τα ακουστικά στα meeting (γιατί η φύση της δουλείας μου είναι τέτοια που δεν χρειάζεται να παίρνω μέρος σε τέτοιου είδους χρονοβόρες διαδικασίες) όλα τα άλλα τα κάνω ακόμα… Έχω το τέλειο μέρος για βόλτα στο γρασίδι και το Σάββατο έφαγα τα μούτρα μου κυριολεκτικά στην αυλή μίας εκκλησίας επειδή πάτησα τα κορδόνια μου! Πέρα από την πλάκα το ότι νιώθω 5 δεν πάει να πει ότι δεν έχω αναλάβει τις ευθύνες μου απλά περνάω την φάση της άρνησης στο να μεγαλώσω! Stupid little things make the difference κύριε!  

  4. # Anonymous Anonymous

    se vrisko epikairo...http://www.iht.com/articles/2006/10/08/reports/rchild09.php  

  5. # Anonymous Anonymous

    @wetex
    thnks thnks . kai thnks gia to link.kai gia ta advices... xriazomaste advices apo megaliterous telika ...

    @trilian
    lol. popo makari na imouna ekei me to digi cam na sas apothanatisw se mia super sexy soupa. na mas peite gia to grasidi na pame kai emeis . pantos xerw kati filous mou vegetarian pou den em afinoun na perpataw panw tou opos episis kai kati allous eton 13 mikroteroi diladi pou to kapnizoun kiolas... xixixi  

Post a Comment

Search



XML