Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Θάνατος στις άσπρες κάλτσες.

Καλησπέρα δεσποινίς
Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα Εργαλείο το οποιο έχει παρεξηγηθεί από παρα πολλούς. Είναι γνωστό πως πολλοί από εμάς δεν δίνουμε και τόσο σημασία σε πράγματα που κάνουμε κάθε μέρα γιατί πολύ απλά είναι εκεί και υπάρχουν. Απλός εμείς τα χρησιμοποιούμε χωρίς να σκεφτούμε πως θα ήτανε ο κόσμος μας χωρίς αυτά. Λοιπόν εγώ έχω μάλλον μια ιδιαίτερη σχέση με κάποιου τέτοιου είδους εργαλείο καθημερινής χρήσεως κύριος τον χειμώνα το καλοκαίρι πάλι δεν το σκέφτομαι καθόλου.
Ας αφήσουμε τους γρίφους δεσποινίς και να μπούμε στο ψητό. Η καλτσα λοιπόν. Κυκλοφορούν κύριος σε ζευγάρια ποτε δεν θα δείτε μια μονη τις και σε διαφορα σχέδια και χρώματα. Λοιπόν από μικρός λοιπόν δεσποινίς είχα εμμονη με τις κάλτσες μου. Ίσως επειδή το πρώτο πράγμα που έκανα όταν ξυπνούσα το πρωί ήτανε να πάω να φορέσω τις κάλτσες μου και μετά να κάνω οτιδήποτε άλλο. Aρα μιλάμε για την αρχή τις ημέρας και αυτή ξεκινάει με μια καλτσα. Σαφώς δεσποινίς και καλά κάνει. Το πρόβλημα φυσικά με τις κάλτσες είναι σαφώς συνημμένο με την λαϊκή παροιμία η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μέρες όπου χρειάστηκε να φορέσω κάτι άθλιες κάλτσες η οποιες σκιστήκανε και πήγε όλη μέρα χαλια. Επίσης θυμάμαι δεσποινίς ότι η μάνα μου πάντοτε μας έπαιρνε άσπρες κάλτσες . Της βαρέθηκα της άσπρες κάλτσες. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το έκανε αυτό γιατί είχαμε πάρει ένα νέο πλυντήριο ο οποιος ήτανε κλίβανος μικροβίων στους 90 όπου τις έβαζε το mum . και να σκίζονται οι κάλτσες και εγώ να κυκλοφορώ με τις άθλιες άσπρες κάλτσες μου. Ouf. Τώρα όμως που έχω δίκια μου δουλειά αποφάσισα να περνώ τις δικιές μου κάλτσες και φυσικά όχι άσπρες (πάντως όταν ήρθα αθηνα είχα φέρει και μερικές apsres από το πατρικό μου ,αναγκαστικά…. ) .Θάνατος στις άσπρες κάλτσες.
Πολλοί από εσάς ίσως να μην εκτιμάτε την καλτσα γενικότερα αλλα αλήθεια καθίστε και σκεφτείτε πόσο χαλια θα ήτανε να ζούσαμε χωρίς αυτές.Φαντάζεστε να φοράτε τα αγαπημένα σας παπούτσια χωρίς κάλτσες …? Ποσο ωραία θα ήτανε ? Ακόμα και στον στρατό το αγαπημένο πράγμα που κράτησα και θέλω να θυμάμαι από αυτές τις μέρες είναι οι κάλτσες . Μέχρι τότε φορούσα τις άσπρες …… τέλος εποχής λοιπόν .


8 Responses to “Θάνατος στις άσπρες κάλτσες.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Κάνεις λάθος εγώ πιστεύω ότι υπάρχει πολύς κόσμος που δίνει τρελή σημασία στις κάλτσες… άσπρες και μη. Στην παρέα μου το αγαπημένο μας χριστουγεννιάτικο δώρο έχει αποδειχτεί πολλές φορές ότι είναι κάλτσες στα πιο περίεργα χρώματα και σχέδια! Τις λατρεύω τις κάλτσες… ειδικά τις πολύχρωμες! Όσο για τις άσπρες η αλήθεια είναι ότι οι μαμάδες έχουν ψύχωση με αυτές γιατί τις χλωρινιάζουν άνετα για να καθαρίσουν! Αυτά! SOCKS RULE!!  

  2. # Anonymous Anonymous

    katse ena letpouli na enapotheso to vizon stin Louis XIV karekla.


    'aspri kaltsa, kai filotimo kai tsaxpinia sto mati' afta ta opla na exis kai tha kataktisis ton kosmos. skepsou to...  

  3. # Anonymous Anonymous

    Καπως ετσι νιωθω εγω για τα ασπρα βρακια. Kill' em all, the bitches!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Egw genika exw para poli megali agapi stis kaltses kathws tis exw foveri anagi! Kriwnwn sta akraaaaa! E ennoeitai oti oi aspres kaltses einai kati pou overpassed edw kai poli kairo! Kai fisika kai ta aspra vrakiaa!  

  5. # Anonymous Anonymous

    @trilian

    Alithia? xixixix ante na kanoume komma . zitw more oi kaltses. alla ok tis apsres episis tis protimoun ta mothers epidi einai pio ftines apo tis alles gamoto.

    @wetex
    lol h vizon rulez. prosexe pou tin enapotheteis giati kikloforoun lamogia pou klevoun . xixixixix

    @isirlou
    epitelous oi apokalipseis exoune parei morfi xionostivadas. ta aspra vrakia ok einai kai afta stin idia sinomotaxia me tis aspres kaltses.

    @gogo
    eipame gogo mas .esi despinis eisai ton akron ara oi kaltses einai aparetites.

    mia erotisis omos despinides giati oles ta eswrouxa sas ta lete vrakia ? ehm.... ti argo kai afti...  

  6. # Anonymous Anonymous

    Vre xazouli, ta dika sas eswrouxa leme vrakia!
    Egw toulaxiston auto ennow!
    Oi antres einai oi vasiliades tou asprou... eswrouxou (ante gia na mi thimwneis!)  

  7. # Anonymous Anonymous

    Afou thelete loipon na milhsoume gia kaltses, ki epeidh latreuw auto to eidos rouhismou (se shmeio na kanw syllogh!) proteinw fantastiko aggliko site pou anakalypsa gia olous tous kaltsobious: www.oddieworld.com.
    Enjoy!
    Filakia se olous!  

  8. # Anonymous Anonymous

    wow Thnks Alexia ....

    socks all the world united  

Post a Comment

Search



XML