Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Παρά Πέντε......

Ok λοιπόν ας μπούμε στην loopa τον αριθμών(5) και των αποκαλύψεων . 5 πράγματα λοιπόν

1) συνήθως δεν είμαι εδώ. Είμαι εκεί (εκεί εκεί στην B Εθνική ) . δηλαδή είμαι κάπου αλλού ρε παιδί μου. Χάνομαι στις σκέψεις μου και κατασκευάζω πράγματα και ιστορίες στο μυαλό μου .πολλές φορές κάνω ότι σε ακούω δεσποινίς αλλά πραγματικά λείπω .έχω έρθει πολλές φορές σε δύσκολη θέση γιατί δεν παρακολουθούσα τον συνομιλητή μου αλλά το ανοιχτό παράθυρο απέναντι.

2) Θα ήθελα να ταξιδέψω όλο τον κόσμο ελπίζω να βρω τον κατάλληλο άνθρωπο να το καταφέρω και επίσης τα λεφτά και τον χρόνο. Η νότια αμερική είναι από τους προορισμούς που θα ήθελα κάποτε να ανακαλύψω.

3) Αντιμετωπίζω τους ανθρώπους ως ζωντανά ώντα και όχι ως ψυχρά αντικείμενα. Είμαι σαφώς υπέρ της ειλικρίνειας αλλά ok με ένα metro . έχω πει ψέματα σε ανθρώπους γιατί σέβομαι τα αισθήματα τους και σέβομαι και τους ίδιους .βασικά προσπαθώ να μην λέω ψέματα γιατί δεν έχω καλή μνήμη και πολλές φορές δεν θυμάμαι τι έχω πει και εκτίθεμαι. η αφοπλιστική ειλικρινά που πονάει δεν είναι χαρακτηριστικό μου .προτιμώ να μην λέω ψέματα αλλά όταν τα λέω δεν πληγώνουν αλλά καταπραΰνουν.

4) μου αρέσουν τα αγγίγματα είτε από ανθρώπους είτε από το περιβάλλον xώρο. Θυμάμαι νύχτες στο πανεπιστήμιο τρέχοντας μεσάνυχτα ξυπόλητοι κλείνοντας τα μάτια στο μεγαλύτερο πάρκο της πόλης (UK).το καλοκαίρι στο νησί(όχι στην ρόδο ..) είμαι ξυπόλητος και παλιμπαιδιζω μέχρι αηδίας .

5) είμαι απότομος και αφοπλιστικός όταν έχω νευριάσει με κάτι . συνήθως προτιμώ όταν βρίσκομαι σε τέτοια κατάσταση να μην εκτίθεμαι σε ανθρώπινο περιβάλλον γιατί ok δεν είμαι και η καλύτερη παρέα. (οι λεγόμενες dark days )

8 Responses to “Παρά Πέντε......”

  1. # Blogger Trilian

    τουλάχιστον εσύ κοιτάς το παραθυρο που οσο να πείς έχει ένα ενδιαφέρον... εγω που κοιτάω το πομολο της πόρτας...?  

  2. # Blogger tzo

    Και εγώ συνήθως λείπω, και ψέεεματα, πω πω ξεχνάω; Τι τι είπαμε!  

  3. # Anonymous Anonymous

    φίλε Τάσε, είναι κι αυτό μια έξις (συνήθεια...) πιστεύω...Όταν το μυαλό είναι εκ φύσεως λίγο φευγάτο κι ονειροπόλο σαν τα μικρά παιδιά, πρέπει να το συνηθίσεις να μη φεύγει, τουλάχιστον όταν κάτι τέτοιο γίνεται σε περίσταση που πρέπει να είσαι εκεί, ψυχή τε και σώματι..Πόσες φορές οι υπομονετικοί μου φίλοι μου έχουν πει'hEllooo..Μείνε μαζί μας!'..ενώ εγώ μπορεί να ταξίδευα, νοητικά, στα νησιά bora-bora...Μπορεί κάποιες στιγμές να μην είναι όπως θα θέλαμε να είναι τα πράγματα, και γιαυτό τα φτιάχνουμε με τη φαντασία μας όπως θα θέλαμε, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να 'ζήσει κανείς τη στιγμή' ,το περιβόητο, αν δεν είναι δωσμένος, συγκεντρωμένος, σε αυτό που κάνει..Ακόμα και για να φανταστείς, πρέπει να συγκεντρωθείς...  

  4. # Blogger Gogo

    Etrexes ksipolitos me kleista ta matia???
    Tin eikona tin fantazomai na eisai gimnos kai na foras apla ena.. aspro vraki!
    (kataloipo apo paliotei sizitisi ;-))  

  5. # Blogger YO!Reeka's

    πήγα να γράψω ένα σχόλιο και μετά διάβασα το σχόλιο της γωγως και σε φαντάστηκε με το άσπρο το σώβρακο και σιχάθηκα χα χα χα  

  6. # Anonymous Anonymous

    hmmmm parapente=kati san e-psixanalisi....

    1.den exo blog (pia) to varethika
    2. ta pairno sto kranio poli efkola
    3. otan ginetai to 2 spao pragmata
    4. otan ginetai to 3, to metaniono
    5. PANTA MA PANTA se 5 lepta ta exo ksexasi ola....  

  7. # Blogger Gogo

    Ela palikarimmmm!
    Zeis?  

  8. # Blogger Trilian

    ρε συ Loop γουερ αρ γιου?  

Post a Comment

Search



XML